Account Manager – Forretningssystemer og IKT-drift

 

Vi ser dagens behov med fremtidens IT-løsninger

Om Serit-kjeden

12 godt etablerte IT-forhandlere, med 24 kontorer i hele landet, har gått sammen om å danne Norges største IT-kjede. Over 330 engasjerte og dyktige medarbeidere vil bevise at vi med felles verdier og høy kunnskap, kan forandre kundens IT-hverdag. Nasjonalt engasjement og lokal tilstedeværelse vil gjøre dette mulig. Kjeden omsatte 580 mnok i 2013.

Serit Oslo og Akershus omsetter i 2014 for 38 mnok med et resultat på ca 4 mnok.

Fremtiden i vårt markedet er preget av optimisme for våre kjerne områder IKT-drift og tjenester. Basert på en velutviklet portefølje, vil Serit Oslo og Akershus vokse i egen kundebase og i markedet generelt.

Som ansatt i Serit Oslo og Akershus vil du bli sett, bli involvert og «kjenne på» at utvikling for hver enkelt ansatt er viktig.

Account Manager – Forretningssystemer og IKT-drift.

Serit Oslo og Akershus har er i dag 20 engasjerte ansatte som fokuserer på IKT-drift og forretningssystemer (Visma). Selskapet har vært igjennom en endringsprosess der fokus på produktsalg har blitt mindre. Fokus på forretningssystemer og tjenester har økt betraktelig. Vi ser vår fremtidige vekst komme fra disse områdene. Som Account Manager vil du ha kommersielt ansvar for vår kundeportefølje. Våre Account managere er våre ambassadører i markedet, og vår «spydspiss» når det gjelder aktivitetsnivå i vår kundebase.

Ansvars- og arbeidsoppgaver:

  • Budsjett og resultatansvar for egen portefølje
  • Fungere som løsningsorientert rådgiver for våre kunder
  • Generere muligheter og samarbeide med konsulentapparatet for å løse dem
  • Delta på salgsrettede arrangementer
  • Utvikle kundeplaner og strukturerte aktiviteter for våre kunder
  • Delta i kjedens nasjonale prosjekter
  • Vi ser etter deg som er:
    • Villig til å finne nye løsninger for våre kunder
    • Nysgjerrig på (nye) trender og kommersialisering av disse
    • Uredd og har stort engasjement
    • Ydmyk for andres erfaring, samtidig som du er tydelig på egen kompetanse
  • Pådriver i prosjekter og har stor gjennomføringsevne

 

  • Ønskede kvalifikasjoner:
  • Økonomiutdannelse eller relevant erfaring
  • Erfaring fra tjenestesalg i IKT-sektoren er en fordel
  • Interesse for ny teknologi
  • Vi kan tilby:
  • Gode karriereutviklingsmuligheter for rett person
  • Et ungt arbeidsmiljø i hyggelige lokaler
  • Utviklende og interessante arbeidsoppgaver
  • Gode lønns- og pensjonsbetingelser
  • Fleksible arbeidsordninger
  • Parkering
  • Mulighet for etterutdanning
  • Mulighet for eierskap
  • For mer informasjon om stillingen ta kontakt med vår rådgiver Lars Hagen (mob. 90 999 000) eller Adm. Dir Terje Rønning (mob 930 19335). Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt.

Last opp CV og søk her